Pandemia powoduje coraz bardziej dynamiczne zmiany w zachowaniach konsumentów i umacnia zarysowujące się trendy w handlu. 1. FAST SHOPPING Umacnia się trend tzw. fast shoppingu, który polega na szybkich, konkretnych
KontynuujBlog
Czym są badania eyetrackingowe? Neuromarketingowe badania eyetrackingowe pokazują ścieżkę wzroku i stopień zaangażowania badanego w oglądanie danych materiałów wizualnych/audiowizualnych. Można je realizować na dwa sposoby: eyetracking mobilny, eyetracking stacjonarny. Wybór
KontynuujHasło "Zostań w domu" przeniosło nas w świat e-zakupów, e-rozrywki, e-porad. Ostatnie miesiące to tworzenie się przyzwyczajeń coraz liczniejszego grona e-konsumentów szukających swoich ulubionych miejsc w sieci.
KontynuujA gdyby tak móc stworzyć przekaz, który wywołuje emocje właśnie takie jakie były zamierzenia marketerów i ludzi od reklamy…? Zaskoczenie albo radość rysująca się na twarzy naszego potencjalnego klienta w
KontynuujOrganizacja przestrzeni sprzedażowej w dobie pandemii to nie lada wyzwanie – badania eyetrackingowe pozwalają mu sprostać.
KontynuujEyetracking jest jedną z najpopularniejszych technik realizowanych w ASM Neuro Lab badań neuromarketingowych. Są one bardzo skuteczne np. w przypadku analizy interfejsów aplikacji i badania zachowania użytkowników tych systemów. Badania
KontynuujJak uchwycić i zatrzymać uwagę klienta? Jaka ma być reklama, jakie ułożenie produktów w sklepie? Jak to zrobić w środowisku dostarczającym wielu bodźców? Badania neuromarketingowe umożliwiają pozyskanie tych i wielu
KontynuujEyetracking stacjonarny to najlepsza metoda badań reklam telewizyjnych, filmów, interfejsów, aplikacji, serwisów www, materiałów promocyjnych w wersji elektronicznej itp. W filmie prezentujemy nasz sprzęt i sposób badania.
KontynuujEyetracking mobilny to najlepsza metoda badań w punktach sprzedaży. W filmie prezentujemy nasz sprzęt i sposób badania.
KontynuujNa rynku jest dostępnych wiele urządzeń, które są reklamowane jako sprzęt do rejestracji sygnału EEG dla celów marketingowych. Jednak tylko niektóre z nich faktycznie nadają się do użytku i zapewniają
KontynuujIm więcej dowiadujemy się o mózgu, tym więcej wiemy o człowieku i jego psychice. Badanie sieci powiązań aktywności mózgu jest obecnie podstawą zdobycia wiedzy w wielu dziedzinach, także w marketingu.
Kontynuuj- Badania emocji klientów – Emotions Neuro Scan
- Badania użyteczności stron/aplikacji internetowych i gier komputerowych – UX Neuro Scan
- Badania materiałów reklamowych i promocyjnych – AV Neuro Scan
- Badania decyzji zakupowych – Shopping Neuro Scan
- Konsumenckie testy żywności/testy kulinarne – Food Neuro Scan
- Badania wpływu muzyki/dźwięków na zachowania osób – Sound&Music Neuro Scan
- Badania aktywności psychofizycznej kierowców i operatorów – Drive Neuro Scan