Mózg jako centralny organ układu nerwowego człowieka jest narządem odpowiedzialnym za odbieranie, przetwarzanie i generowanie bodźców. Zatem kontroluje przepływ informacji i wszystkie procesy zachodzące w organizmie, z których najbardziej fascynujące
KontynuujBlog
Przygotowanie materiałów promocyjnych najczęściej odbywa się w dwóch etapach – pierwszym jest opracowanie treści a drugim projektowanie graficzne. Jednak nie zawsze taki model się sprawdza z powodu pominięcia najważniejszego aspektu,
KontynuujWiedza o tym gdzie klient patrzy, na których elementach skupia swój wzrok, które elementy pomija to abecadło merchandisingu. Sztuka eksponowania produktu opanowana do perfekcji przekłada się na większą ilość klientów
KontynuujZdarza się, że w procesie zakupowym czynniki decyzyjne deklarowane przez klienta przed nabyciem produktu rozmijają się z późniejszym wyborem. Faktyczne reakcje zmysłowe w bezpośrednim kontakcie z produktem nieraz powodują zmianę
KontynuujKlasyczne paradygmaty i teorie opisujące zjawiska ekonomiczne i społeczne opierają się na założeniu, że podmiot tych zjawisk czyli człowiek jest tzw. homo economicus, czyli istotą wykazującą pełną racjonalność podejmowanych decyzji
Kontynuuj26 odcinek programu Sklepowe Rewolucje poświęcony jest w całości ASM Neuro Lab.
KontynuujCo komunikować klientowi i w jaki sposób, jak eksponować produkty żeby zwiększyć sprzedaż?
Kontynuuj- Badania emocji klientów – Emotions Neuro Scan
- Badania użyteczności stron/aplikacji internetowych i gier komputerowych – UX Neuro Scan
- Badania materiałów reklamowych i promocyjnych – AV Neuro Scan
- Badania decyzji zakupowych – Shopping Neuro Scan
- Konsumenckie testy żywności/testy kulinarne – Food Neuro Scan
- Badania wpływu muzyki/dźwięków na zachowania osób – Sound&Music Neuro Scan
- Badania aktywności psychofizycznej kierowców i operatorów – Drive Neuro Scan