Czy przypominasz sobie choć jeden moment, w którym siedzisz w swoim wygodnym fotelu, oglądasz w telewizji ulubiony film, ale jego najbardziej emocjonujący fragment przerywa reklama telewizyjna? Taka sytuacja zdarzyła Ci
Kontynuuj
ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. to firma badawcza z wyłącznie polskim kapitałem, istniejąca od 1996 r.
Wieloletnie doświadczenie pozwoliło nam zbudować pozycję eksperta (TOP 10) w usługach dedykowanych przedsiębiorstwom i instytucjom publicznym.
Jesteśmy jedną z niewielu firm badawczych w Polsce, która posiada status Centrum Badawczo-Rozwojowego. Osiągnięcia ASM w stosowaniu innowacyjnych rozwiązań w realizacji usług badawczych zostały wielokrotnie docenione, wśród zdobytych przez nas trofeów znajdują się: Godło „Teraz Polska”, Certyfikat LIDER KAPITAŁU LUDZKIEGO 2015, Gepard Biznesu 2014, Laury Buildera 2014 i 2012, EUROSYMBOL synergii nauki i biznesu 2013, Innowator Wprost 2013, Innowacja Roku 2011 i 2008, Kryształowa Brukselka 2010 i 2005, Kamertony Innowacyjności 2007.
Czy przypominasz sobie choć jeden moment, w którym siedzisz w swoim wygodnym fotelu, oglądasz w telewizji ulubiony film, ale jego najbardziej emocjonujący fragment przerywa reklama telewizyjna? Taka sytuacja zdarzyła Ci
KontynuujPostrzeganie produktów spożywczych W zapoznawaniu się z nowo nabytymi produktami spożywczymi bierze udział kilka zmysłów, przede wszystkim zmysł węchu i smaku. Równie istotne jest jednak pierwsze wrażenie, które wywołuje u
KontynuujPotrzeby szkoleniowe rosną Coraz prężniej rozwijająca się technologia wymaga przyswojenia nowych umiejętności i wiedzy, pozwalającej na pełne zrozumienie zamysłu poszczególnych projektów i działań na rynku pracy. W odpowiedzi na rosnącą
KontynuujPandemia powoduje coraz bardziej dynamiczne zmiany w zachowaniach konsumentów i umacnia zarysowujące się trendy w handlu. 1. FAST SHOPPING Umacnia się trend tzw. fast shoppingu, który polega na szybkich, konkretnych
KontynuujCzym są badania eyetrackingowe? Neuromarketingowe badania eyetrackingowe pokazują ścieżkę wzroku i stopień zaangażowania badanego w oglądanie danych materiałów wizualnych/audiowizualnych. Można je realizować na dwa sposoby: eyetracking mobilny, eyetracking stacjonarny. Wybór
KontynuujHasło "Zostań w domu" przeniosło nas w świat e-zakupów, e-rozrywki, e-porad. Ostatnie miesiące to tworzenie się przyzwyczajeń coraz liczniejszego grona e-konsumentów szukających swoich ulubionych miejsc w sieci.
KontynuujA gdyby tak móc stworzyć przekaz, który wywołuje emocje właśnie takie jakie były zamierzenia marketerów i ludzi od reklamy…? Zaskoczenie albo radość rysująca się na twarzy naszego potencjalnego klienta w
KontynuujOrganizacja przestrzeni sprzedażowej w dobie pandemii to nie lada wyzwanie – badania eyetrackingowe pozwalają mu sprostać.
KontynuujEyetracking jest jedną z najpopularniejszych technik realizowanych w ASM Neuro Lab badań neuromarketingowych. Są one bardzo skuteczne np. w przypadku analizy interfejsów aplikacji i badania zachowania użytkowników tych systemów. Badania
KontynuujJak uchwycić i zatrzymać uwagę klienta? Jaka ma być reklama, jakie ułożenie produktów w sklepie? Jak to zrobić w środowisku dostarczającym wielu bodźców? Badania neuromarketingowe umożliwiają pozyskanie tych i wielu
KontynuujEyetracking stacjonarny to najlepsza metoda badań reklam telewizyjnych, filmów, interfejsów, aplikacji, serwisów www, materiałów promocyjnych w wersji elektronicznej itp. W filmie prezentujemy nasz sprzęt i sposób badania.
Kontynuuj