Badania neuromarketingowe stanowiące przełom w podejściu do badań rynkowych dają możliwość poznania rzeczywistych odczuć badanych. Są uzupełnieniem dla badań realizowanych tradycyjnymi technikami – wykraczają poza poziom deklaracji i pozwalają na
KontynuujBlog
Czym są badania smaków? Badania smaku odgrywają istotną rolę w przemyśle spożywczym, pomagając firmom dostosować swoje produkty do preferencji konsumentów i doskonalić ich jakość. W odniesieniu do badań marketingowych możemy
KontynuujPrzestrzeń internetowa wypełnia się treściami skierowanymi do dzieci, ponieważ są oni bez wątpienia aktywnymi użytkownikami w sieci.
Kontynuuj22 i 23 listopada w naszej siedzibie przeprowadziliśmy badania gry online metodą eyetrackingu mobilnego w ramach europejskiego, innowacyjnego projektu Cyber4Schools.
KontynuujW dniach 26-28 września 2022 r. w Poznaniu odbyły się Targi Taropak. Wystąpiliśmy Jako partner dwóch dni konferencyjnych oraz wystawca.
KontynuujCzy przypominasz sobie choć jeden moment, w którym siedzisz w swoim wygodnym fotelu, oglądasz w telewizji ulubiony film, ale jego najbardziej emocjonujący fragment przerywa reklama telewizyjna? Taka sytuacja zdarzyła Ci
Kontynuuj19 stycznia gościliśmy kolegów z Legia eSports, a wśród nich znalazł się Gracjan "polako" Gołębiewski - aktualny mistrz Polski Fifa 2021.
KontynuujPostrzeganie produktów spożywczych W zapoznawaniu się z nowo nabytymi produktami spożywczymi bierze udział kilka zmysłów, przede wszystkim zmysł węchu i smaku. Równie istotne jest jednak pierwsze wrażenie, które wywołuje u
KontynuujPotrzeby szkoleniowe rosną Coraz prężniej rozwijająca się technologia wymaga przyswojenia nowych umiejętności i wiedzy, pozwalającej na pełne zrozumienie zamysłu poszczególnych projektów i działań na rynku pracy. W odpowiedzi na rosnącą
KontynuujPandemia powoduje coraz bardziej dynamiczne zmiany w zachowaniach konsumentów i umacnia zarysowujące się trendy w handlu. 1. FAST SHOPPING Umacnia się trend tzw. fast shoppingu, który polega na szybkich, konkretnych
KontynuujCzym są badania eyetrackingowe? Neuromarketingowe badania eyetrackingowe pokazują ścieżkę wzroku i stopień zaangażowania badanego w oglądanie danych materiałów wizualnych/audiowizualnych. Można je realizować na dwa sposoby: eyetracking mobilny, eyetracking stacjonarny. Wybór
Kontynuuj- Badania emocji klientów – Emotions Neuro Scan
- Badania użyteczności stron/aplikacji internetowych i gier komputerowych – UX Neuro Scan
- Badania materiałów reklamowych i promocyjnych – AV Neuro Scan
- Badania decyzji zakupowych – Shopping Neuro Scan
- Konsumenckie testy żywności/testy kulinarne – Food Neuro Scan
- Badania wpływu muzyki/dźwięków na zachowania osób – Sound&Music Neuro Scan
- Badania aktywności psychofizycznej kierowców i operatorów – Drive Neuro Scan