W dniach 26-28 września 2022 r. w Poznaniu odbyły się Międzynarodowe Targi Techniki Pakowania i Etykietowania Taropak. Dla nas był to czas pod znakiem neuromarketingu, czyli badań biometrycznych, które realizujemy w ASM Neuro Lab. Wystąpiliśmy Jako partner dwóch dni konferencyjnych oraz wystawca.
Nasza ekspertka Joanna Florczak-Czujwid wyjaśniła publiczności czym są badania neuromarketingowe, zaprezentowała możliwości eyetrackingu na przykładzie case studies z branży opakowań oraz wzięła udział w panelach dyskusyjnych.
Nieświadomy proces zakupowy klientów to terra incognita dla wielu producentów i dystrybutorów różnego rodzaju artykułów. Joanna podczas konferencji Taropak Design 26 października szeroko omówiła nieświadome procesy zachodzące podczas kontaktu z produktami a następnie przedstawiła wyniki badań eyetrackingowych konkretnych opakowań w formie ścieżek wzroku i map cieplnych.
Kontynuowaliśmy tematykę w kolejnym dniu prezentując raport z badań CAWI Na co konsumenci zwracają uwagę podczas zakupów.
Podczas 3 dni targowych na naszym stoisku realizowaliśmy na żywo testy eyetrackingowe mobilne i stacjonarne dla firm biorących udział w Targach.
Kontakt w sprawie badań:
Joanna Florczak-Czujwid
tel. kom. + 48 697 134 770
e-mail: j.florczak@asmresearch.pl