GSR stosuje się do badania m.in:
- reklam telewizyjnych i prasowych,
- layoutów opakowań,
- Product Placement’ów,
- gier komputerowych,
- kompozycjach zapachowych i smakowych,
- komunikacji interpersonalnej.
ASM Research Solutions Strategy to firma badawcza z wyłącznie polskim kapitałem, istniejąca od 1996 r.
Wieloletnie doświadczenie pozwoliło nam zbudować pozycję eksperta (TOP 10) w usługach dedykowanych przedsiębiorstwom i instytucjom publicznym.
Jesteśmy jedną z niewielu firm badawczych w Polsce, która posiada status Centrum Badawczo-Rozwojowego. Osiągnięcia ASM w stosowaniu innowacyjnych rozwiązań w realizacji usług badawczych zostały wielokrotnie docenione, wśród zdobytych przez nas trofeów znajdują się: Godło „Teraz Polska”, Certyfikat LIDER KAPITAŁU LUDZKIEGO 2015, Gepard Biznesu 2014, Laury Buildera 2014 i 2012, EUROSYMBOL synergii nauki i biznesu 2013, Innowator Wprost 2013, Innowacja Roku 2011 i 2008, Kryształowa Brukselka 2010 i 2005, Kamertony Innowacyjności 2007.
Reakcja skórno-galwaniczna (ang. Galvanic Skin Response – GSR) polega na pomiarze zmian oporu elektrycznego skóry za pomocą Galwanometru, zmieniającego się w zależności od stopnia jej nawilżenia wywołanego potliwością, które kontrolowane są przez układ współczulny. Tego typu zmiany są objawem przeżywania emocji lub spontanicznej reakcji na określone bodźce. W badaniach marketingowych GSR odzwierciedla poziom pobudzenia wywołany przez określone bodźce / komunikaty. Przewiduje czy komunikat aktywizuje konsumenta i ostatecznie zachęci go do działania.
GSR stosuje się do badania m.in: