Zapraszamy do skorzystania z promocji na badania stron i sklepów internetowych, materiałów reklamowych i aplikacji mobilnych. Badanie możemy wykonać technikami: EYE TRACKING, FACE TRACKING i EEG, w połączeniu z pogłębionym wywiadem. Masowe imprezy, pokazy mody, targi, edukacja, koncerty oraz sesje z trenerem fitness – a wszystko to oczywiście w sieci. Jeszcze rok temu zdawaliśmy sobie sprawę, że nasza aktywność w Internecie będzie w kolejnych latach wzrastała, COViD drastycznie tą przyszłość przyspieszył.
Dlaczego teraz jest szczególnie ważna dbałość o wygodę użytkowników korzystających z serwisów www?
Hasło “Zostań w domu” przeniosło nas w świat e-zakupów, e-rozrywki, e-porad. Ostatnie miesiące to tworzenie się przyzwyczajeń coraz liczniejszego grona e-konsumentów szukających swoich ulubionych miejsc w sieci.
Z pewnością kluczowe jest pierwsze wrażenie. Jednak czy tylko ono?
- Jak zmierzyć swoisty klimat strony czy e-sklepu?
- Jak sprawdzić jak czuje się klient korzystający z platformy zakupowej czy edukacyjne?
- W jaki sposób interfejs strony www oddziałuje na decyzje zakupowe konsumentów?
- Jak to zmierzyć?
Z pomocą przychodzą badania neuromarketingowe odwołujące się do badania różnych reakcji neurologiczno-somatycznych. Portale czy aplikacje internetowe bazują przecież na wykorzystaniu technik multimedialnych: tekstu, obrazu, dźwięku, ruchu/położenia obiektów, zaangażowania emocjonalnego (w tym stresu, zaskoczenia), gdzie ważna jest szybkość i kierunek reakcji (pod względem dotarcia do konkretnych funkcjonalności portalu/aplikacji).
Jaka powinna być metodologia i technologia badania?
W ASM Neuro Lab opracowaliśmy paletę narzędzi Neuro Scan do badań różnych obszarów reakcji na bodźce zmysłowe. UX Neuro Scan to narzędzie przeznaczone do badania użyteczności narzędzi internetowych oraz gier komputerowych. Metodologia łączy techniki biometryczne z pogłębionymi wywiadami. Równoczesne wykorzystanie trzech narzędzi w połączeniu ze standardową techniką pozwala na precyzyjne określenie charakteru reakcji użytkowników danych gier, portali czy aplikacji internetowych.
Zachęcam do korzystania z promocji, podczas pandemii konkurencja między sklepami internetowymi wrosła. Jako entuzjastka neuromarketingu serdecznie polecam.
Agnieszka Wójcik-Zachorska