Neurobadania dla UI/UX

Przeprowadzenie neurobadań jest niezbędne wszędzie tam, gdzie klient indywidualny czy biznesowy ma do czynienia z produktem cyfrowym. Takie badania są przydatne w każdej branży.

Sklepy e-commerce i strony www

Sprawdź z nami jak Twoi klienci poruszają się po Twoim e-sklepie, aplikacji czy stronie www. Dowiesz się, jak długo ich uwaga była skupiona na poszczególnych elementach, jaka jest ścieżka zakupu/dotarcia do poszczególnych podstron, w którym momencie porzucają koszyk, czy dostrzegają reklamy czy ważne informacje, które umieszczasz w serwisie.

Zyskasz wiedzę nie do przecenienia, zoptymalizujesz swoją stronę/aplikację i zwiększysz sprzedaż.

Badania interfejsów

Neurobadania użyteczności to “must have” każdego dostawcy produktów cyfrowych. Chcesz sukcesu? Niech Twój UI (User Interface) wywoła pozytywne UX (User Experience). Poznaj z nami opinie i reakcje użytkowników na Twoje serwisy, aplikacje, gry, usługi czy inne produkty cyfrowe.

Dzięki neuromarketingowym badaniom użyteczności zrozumiesz zachowania, odczucia, emocje i doświadczenia użytkowników podczas korzystania z Twojego produktu czasie rzeczywistym. Dowiesz się, jakie elementy interfejsu wywołują pozytywne lub negatywne reakcje, czy i w jakim czasie umożliwiają czy utrudniają dotarcie klienta do elementu docelowego oraz jakie są preferencje i oczekiwania użytkowników. Dzięki temu zyskasz podstawę do zoptymalizowania interfejsów pod kątem UX.

Jak badamy

Nasza autorska metodologia polega na integracji danych z reakcji psychofizjologicznych respondentów wywołanych przez określone bodźce sensoryczne, emocjonalne  i poznawcze z deklaratywnymi jakościowymi technikami badawczymi, takimi jak indywidualny wywiad pogłębiony IDI, wywiad grupowy FGI, lub technikami ilościowymi – np. ankiety CATI, CAWI, czy PAPI. Takie zestawienie to doskonałe ugruntowanie danych biometrycznych z wypowiedziami respondentów dotyczących konkretnego zagadnienia.