Neurobadania dla marketingu i sprzedaży

Przeprowadzenie neurobadań jest niezbędne wszędzie tam, gdzie klient indywidualny czy biznesowy ma do czynienia z ofertą sprzedaży. Takie badania są przydatne w każdej branży.

Wizerunek i strategia marki

Poznaj opinie klientów dotyczące wizerunku marki, identyfikując ich preferencje i reakcje, aby lepiej zrozumieć aspekty, które przyciągają, a także te, które nie spełniają ich oczekiwań.

Dzięki temu zgłębisz skojarzenia, jakie wywołuje marka oraz wartości, z jakimi jest kojarzona, co umożliwi podniesienie jej atrakcyjności dla klientów.

Preferencje i zachowania klientów

O finalizacji zakupu najczęściej decyduje to, co w danym momencie zobaczył i odczuł klient. Jeżeli chcesz wiedzieć, co siedzi w głowach Twoich klientów, mamy dla Ciebie dobrą wiadomość – sprawdzimy to!

Z naszymi neurobadaniami lepiej poznasz swoich klientów, ich emocje, zachowania i preferencje. Dzięki temu dopasujesz swoje produkty i usługi do potrzeb poszczególnych grup docelowych klientów, co pozwoli na zwiększenie satysfakcji z zakupu oraz wzrost sprzedaży.

Obsługa klienta

Nasze neurobadania umożliwiają prześledzenie procesu obsługi oczami, uszami i reakcjami emocjonalnymi klienta – dosłownie. Sprawdź jakie wrażenie wywołuje proces obsługi na Twoim kliencie, jakie są jej mocne i słabe punkty, co jest punktem zapalnym zniechęcającym klientów do zakupu. 

Dzięki temu podniesiesz jakość obsługi i ulepszysz procesy posprzedażowe. Dzięki usprawnieniu jakości obsługi zwiększysz liczbę powracających klientów.

Materiały informacyjne

Dzięki neurobadaniom dowiesz się, jak Twoi potencjalni klienci reagują na poszczególne treści tekstowe i graficzne i wtedy zyskasz wskazówki jak jeszcze lepiej dopasować je do ich potrzeb i zwiększyć sprzedaż.

Poznaj opinie, potrzeby, oczekiwania i preferencje klientów, a także ich reakcje na różnego rodzaju komunikaty – oferty, promocje, treści blogowe itp. Dzięki temu możesz kierować sprofilowane komunikaty do poszczególnych grup klientów aby zwiększyć ich skuteczność.

Merchandising i opakowania

Czy Twój produkt wyróżnia się spośród innych na półce i zachęca do zakupu? Sprawdź to dzięki naszym neurobadaniom! Dowiesz się, co widzą Twoi potencjalni klienci i na co zwracają uwagę, jak odbierają wygląd opakowań, wizualizację cen/promocji i ustawienie produktów.

Zbadamy dla Ciebie gdzie podąża i zatrzymuje się wzrok klientów oraz jakie emocje temu towarzyszą. Dzięki temu zyskasz szczegółową analizę związku pomiędzy wyglądem i aranżacją  produktów a procesem i decyzjami zakupowymi klientów by je skuteczniej zoptymalizować.

Proces zakupowy klientów B2B i B2C

Z naszą pomocą zrozumiesz, jak poszczególne grupy klientów podejmują decyzje zakupowe, co wpływa na ich wybory i jakie doświadczenia temu towarzyszą.

Dzięki neurobadaniom zyskasz wiedzę jak polepszyć doświadczenia klientów, udoskonalić proces sprzedażowy, poprawić konwersję i zwiększyć sprzedaż.

Kampanie reklamowe

Dzięki neurobadaniom odkryjesz, jak Twoje reklamy wpływają na emocje klientów oraz jak możesz je ulepszyć, aby były angażujące i przyciągające uwagę odbiorców. Zebrane przez nas informacje pozwolą Ci zidentyfikować najbardziej przyciągające elementy reklamy, jak również określić, jakie emocje i skojarzenia one wywołują.

To umożliwi głębsze zrozumienie preferencji i potrzeb konsumentów, co pozwoli na lepsze dopasowanie strategii marketingowej do ich oczekiwań. Podniesienie skuteczności działań marketingowych przyczyni się do osiągnięcia lepszych wyników sprzedażowych.

Jak badamy

Nasza autorska metodologia polega na integracji danych z reakcji psychofizjologicznych respondentów wywołanych przez określone bodźce sensoryczne, emocjonalne  i poznawcze z deklaratywnymi jakościowymi technikami badawczymi, takimi jak indywidualny wywiad pogłębiony IDI, wywiad grupowy FGI, lub technikami ilościowymi – np. ankiety CATI, CAWI, czy PAPI. Takie zestawienie to doskonałe ugruntowanie danych biometrycznych z wypowiedziami respondentów dotyczących konkretnego zagadnienia.