Neurobadania są niezbędne wszędzie tam, gdzie planuje się wprowadzenie nowych produktów. Zbadaj z nami swoje prototypy lub kolejne wersje produktów, które modyfikujesz.
Takie badania są konieczne w każdej branży.
ASM Research Solutions Strategy to firma badawcza z wyłącznie polskim kapitałem, istniejąca od 1996 r.
Wieloletnie doświadczenie pozwoliło nam zbudować pozycję eksperta (TOP 10) w usługach dedykowanych przedsiębiorstwom i instytucjom publicznym.
Jesteśmy jedną z niewielu firm badawczych w Polsce, która posiada status Centrum Badawczo-Rozwojowego. Osiągnięcia ASM w stosowaniu innowacyjnych rozwiązań w realizacji usług badawczych zostały wielokrotnie docenione, wśród zdobytych przez nas trofeów znajdują się: Godło „Teraz Polska”, Certyfikat LIDER KAPITAŁU LUDZKIEGO 2015, Gepard Biznesu 2014, Laury Buildera 2014 i 2012, EUROSYMBOL synergii nauki i biznesu 2013, Innowator Wprost 2013, Innowacja Roku 2011 i 2008, Kryształowa Brukselka 2010 i 2005, Kamertony Innowacyjności 2007.
Neurobadania są niezbędne wszędzie tam, gdzie planuje się wprowadzenie nowych produktów. Zbadaj z nami swoje prototypy lub kolejne wersje produktów, które modyfikujesz.
Takie badania są konieczne w każdej branży.
Zbadaj z nami reakcje klientów na smak, aromat i teksturę Twoich produktów. Dzięki naszym neurotestom dostarczymy ci informacji, jakie smaki są najlepiej oceniane i które wersje produktów wywołują pożądane reakcje. Pomożemy Ci poprawić receptury aby sprostały oczekiwaniom i potrzebom Twoich klientów i wyróżniły się na tle konkurencji.
Nasze sensoryczne testy smaków stanowią kluczowy element budowania strategii rozwoju i innowacji firm z brany spożywczej.
Nasze neurobadania koncepcji i prototypów pomogą Ci wprowadzić ulepszenia w produkcie zanim wprowadzisz go na rynek. Przeprowadzimy różnorodne testy mające na celu ocenę jakości, funkcjonalności, wydajności, użyteczności, UX/UI i innych cech produktów i technologii. Zyskasz wiedzę, jakie funkcje i cechy produktów są dla klientów najważniejsze i jak w tym kontekście postrzegają Twój produkt.
Zidentyfikujemy obszary wymagające poprawy i dzięki temu dostosujesz produkty do preferencji i oczekiwań klientów i szanse na sukces i zadowolenie klientów wzrosną.
Nasza autorska metodologia polega na integracji danych z reakcji psychofizjologicznych respondentów wywołanych przez określone bodźce sensoryczne, emocjonalne i poznawcze z deklaratywnymi jakościowymi technikami badawczymi, takimi jak indywidualny wywiad pogłębiony IDI, wywiad grupowy FGI, lub technikami ilościowymi – np. ankiety CATI, CAWI, czy PAPI. Takie zestawienie to doskonałe ugruntowanie danych biometrycznych z wypowiedziami respondentów dotyczących konkretnego zagadnienia.