Neurobadania w obszarze tworzenia nowych produktów/usług

Neurobadania są niezbędne wszędzie tam, gdzie planuje się wprowadzenie nowych produktów. Zbadaj z nami swoje prototypy lub kolejne wersje produktów, które modyfikujesz.

Takie badania są konieczne w każdej branży.

Testy smaków

Zbadaj z nami reakcje klientów na smak, aromat i teksturę Twoich produktów. Dzięki naszym neurotestom dostarczymy ci informacji, jakie smaki są najlepiej oceniane i które wersje produktów wywołują pożądane reakcje. Pomożemy Ci poprawić receptury aby sprostały oczekiwaniom i potrzebom Twoich klientów i wyróżniły się na tle konkurencji.

Nasze sensoryczne testy smaków stanowią kluczowy element budowania strategii rozwoju i innowacji firm z brany spożywczej.

Badania koncepcji i prototypów

Nasze neurobadania koncepcji i prototypów pomogą Ci wprowadzić ulepszenia w produkcie zanim wprowadzisz go na rynek. Przeprowadzimy różnorodne testy mające na celu ocenę jakości, funkcjonalności, wydajności, użyteczności, UX/UI i innych cech produktów i technologii. Zyskasz wiedzę, jakie funkcje i cechy produktów są dla klientów najważniejsze i jak w tym kontekście postrzegają Twój produkt.

Zidentyfikujemy obszary wymagające poprawy i dzięki temu dostosujesz produkty do preferencji i oczekiwań klientów i szanse na sukces i zadowolenie klientów wzrosną.

Jak badamy

Nasza autorska metodologia polega na integracji danych z reakcji psychofizjologicznych respondentów wywołanych przez określone bodźce sensoryczne, emocjonalne  i poznawcze z deklaratywnymi jakościowymi technikami badawczymi, takimi jak indywidualny wywiad pogłębiony IDI, wywiad grupowy FGI, lub technikami ilościowymi – np. ankiety CATI, CAWI, czy PAPI. Takie zestawienie to doskonałe ugruntowanie danych biometrycznych z wypowiedziami respondentów dotyczących konkretnego zagadnienia.