Na rynku jest dostępnych wiele urządzeń, które są reklamowane jako sprzęt do rejestracji sygnału EEG dla celów marketingowych. Jednak tylko niektóre z nich faktycznie nadają się do użytku i zapewniają
Kontynuuj

ASM Research Solutions Strategy to firma badawcza z wyłącznie polskim kapitałem, istniejąca od 1996 r.
Wieloletnie doświadczenie pozwoliło nam zbudować pozycję eksperta (TOP 10) w usługach dedykowanych przedsiębiorstwom i instytucjom publicznym.
Jesteśmy jedną z niewielu firm badawczych w Polsce, która posiada status Centrum Badawczo-Rozwojowego. Osiągnięcia ASM w stosowaniu innowacyjnych rozwiązań w realizacji usług badawczych zostały wielokrotnie docenione, wśród zdobytych przez nas trofeów znajdują się: Godło „Teraz Polska”, Certyfikat LIDER KAPITAŁU LUDZKIEGO 2015, Gepard Biznesu 2014, Laury Buildera 2014 i 2012, EUROSYMBOL synergii nauki i biznesu 2013, Innowator Wprost 2013, Innowacja Roku 2011 i 2008, Kryształowa Brukselka 2010 i 2005, Kamertony Innowacyjności 2007.
Na rynku jest dostępnych wiele urządzeń, które są reklamowane jako sprzęt do rejestracji sygnału EEG dla celów marketingowych. Jednak tylko niektóre z nich faktycznie nadają się do użytku i zapewniają
KontynuujIm więcej dowiadujemy się o mózgu, tym więcej wiemy o człowieku i jego psychice. Badanie sieci powiązań aktywności mózgu jest obecnie podstawą zdobycia wiedzy w wielu dziedzinach, także w marketingu.
KontynuujMózg jako centralny organ układu nerwowego człowieka jest narządem odpowiedzialnym za odbieranie, przetwarzanie i generowanie bodźców. Zatem kontroluje przepływ informacji i wszystkie procesy zachodzące w organizmie, z których najbardziej fascynujące
KontynuujPrzygotowanie materiałów promocyjnych najczęściej odbywa się w dwóch etapach – pierwszym jest opracowanie treści a drugim projektowanie graficzne. Jednak nie zawsze taki model się sprawdza z powodu pominięcia najważniejszego aspektu,
KontynuujWiedza o tym gdzie klient patrzy, na których elementach skupia swój wzrok, które elementy pomija to abecadło merchandisingu. Sztuka eksponowania produktu opanowana do perfekcji przekłada się na większą ilość klientów
KontynuujZdarza się, że w procesie zakupowym czynniki decyzyjne deklarowane przez klienta przed nabyciem produktu rozmijają się z późniejszym wyborem. Faktyczne reakcje zmysłowe w bezpośrednim kontakcie z produktem nieraz powodują zmianę
KontynuujKlasyczne paradygmaty i teorie opisujące zjawiska ekonomiczne i społeczne opierają się na założeniu, że podmiot tych zjawisk czyli człowiek jest tzw. homo economicus, czyli istotą wykazującą pełną racjonalność podejmowanych decyzji
Kontynuuj26 odcinek programu Sklepowe Rewolucje poświęcony jest w całości ASM Neuro Lab.
KontynuujCo komunikować klientowi i w jaki sposób, jak eksponować produkty żeby zwiększyć sprzedaż?
Kontynuuj