Wprowadzenie do neuromarketingu dla uczestników konferencji i imprez. Teoria i praktyka.
Co wchodzi w skład warsztatów?
Korzyści dla uczestników
Od czego zaczynamy?
Przed rozpoczęciem warsztatów przeprowadzamy analizę i diagnozę potrzeb uczestników, dzięki czemu możemy dostosować program do konkretnych wyzwań i celów biznesowych firmy.
Firma ASM Research Solution Strategy od 1996 r. dostarcza kompleksowych rozwiązań badawczych. Specjalizujemy się w realizacji badań z wykorzystaniem metod jakościowych oraz ilościowych. Korzystamy z potencjału jaki dają nowoczesne technologie realizując i stale udoskonalając badania neuromarketingowe. Dzięki czemu docieramy do nieuświadomionych decyzji konsumenckich, będących podstawą do zrozumienia funkcjonowania klienta w obecnych czasach. Zespół badawczy posiada wiedzę niezbędną do zaprojektowania badania z uwzględnieniem jego charakterystycznych celów oraz z doborem odpowiedniej metodologii, dzięki której otrzymane wyniki, będą stanowić wartościowe dane. Ponadto wyróżnia nas doświadczenie z różnych dziedzin i obszarów badawczych. Nasze doświadczenie i pasja do nauki oraz rozwoju skłaniają nas do dzielenia się wiedzą z innymi! Wiedza merytoryczna wraz z przykładami z życia zawodowego przekazywane przez doświadczonych pracowników stanowią doskonałe kompendium wiedzy.
Formuła warsztatów
Sposób przekazywania wiedzy wybierany jest indywidualnie przez klienta. Umożliwiamy realizację warsztatów w formul wpisującej się w określone potrzeby firmy. Warsztaty możliwe są do zrealizowania w formie łączącej wykłady oraz część praktyczną podczas, której zaprezentowany zostanie np. sprzęt służący do realizacji badań neuromarketignowych. Warsztaty mogą jednak obejmować jedną wskazaną część zrealizowaną samodzielnie jak np. wykład zawierający treść merytoryczną dotyczącą badań lub samą część praktyczną polegającą na prezentacji sprzętu w celu zdobycia wiedzy przez zainteresowanych.
Warsztaty na żywo podczas konferencji odbywają się na scenie i/lub na przeznaczonych do tego stoiskach.
Harmonogram warsztatów neuromarketingowych
Czas trwania:
do 6 h
Termin:
Uzgodnimy go z Wami
Miejsce:
Dostosowane do Waszych potrzeb
Szczegółowy program przedstawimy w ofercie.
Narzędzia wykorzystywne podczas warsztatu
Podczas warsztatów możemy korzystać z wszystkich technologii biometrycznych. Najczęściej wykorzystujemy poniższe narzędzia.