Wprowadzenie do neuromarketingu dla uczestników konferencji i imprez. Teoria i praktyka.

Zapewniamy uczestnikom zrozumienie zasad neuromarketingu i jego zastosowań praktycznych w działaniach marketingowych. Podczas warsztatu realizujemy badania biometryczne w zakresie kluczowym dla danej firmy/organizacji.

Co wchodzi w skład warsztatów?

  • Prezentacja ekspercka na żywo – zapewniamy eksperckie wystąpienie, w skład którego wchodzi prezentacja podstaw neuromarketingu oraz wyników badań przeprowadzonych na potrzeby wydarzenia

     

  • Badania na żywo – czyli analizowanie za pomocą sprzętu biometrycznego Waszych przestrzeni ekspozycyjnych oraz materiałów promocyjnych, gadżetów, opakowań, produktów, by uczestnicy zobaczyli w jaki sposób działa ludzki wzrok, jak płyną fale mózgowe podczas styczności z bodźcem, jakie emocje rysują się na twarzach podczas kontaktu z Waszymi produktami/POS

  • Case studies – przykłady ze zrealizowanych przez naszych badaczy badań biometrycznych

  • Dobre praktyki – tipy, wskazówki dopasowane do Waszej działalności

  • Konkretna wiedza od praktyków
  • Analiza biometryczna Waszych materiałów – przed warsztatem możemy przeprowadzić serię badań

Korzyści dla uczestników

  • Poznanie najważniejszych mechanizmów działania mózgu, procesu decyzyjnego klientów

     

  • Zdobycie niezbędnej wiedzy, którą będziesz mógł przenieść na praktyczne działania marketingowe

     

  • Zbadanie za pomocą narzędzi biometrycznych materiałów promocyjnych, strony internetowej, produktu itp.

     

  • Zdobycie wiedzy, w jaki sposób planować badania neuromerketingowe by jeszcze lepiej docierać do klientów

Wszystko to we wspaniałej atmosferze pełnej pozytywnej energii!

Od czego zaczynamy?

Przed rozpoczęciem warsztatów przeprowadzamy analizę i diagnozę potrzeb uczestników, dzięki czemu możemy dostosować program do konkretnych wyzwań i celów biznesowych firmy.

Firma ASM Research Solution Strategy od 1996 r. dostarcza kompleksowych rozwiązań badawczych. Specjalizujemy się w realizacji badań z wykorzystaniem metod jakościowych oraz ilościowych. Korzystamy z potencjału jaki dają nowoczesne technologie realizując i stale udoskonalając badania neuromarketingowe. Dzięki czemu docieramy do nieuświadomionych decyzji konsumenckich, będących podstawą do zrozumienia funkcjonowania klienta w obecnych czasach. Zespół badawczy posiada wiedzę niezbędną do zaprojektowania badania z uwzględnieniem jego charakterystycznych celów oraz z doborem odpowiedniej metodologii, dzięki której otrzymane wyniki, będą stanowić wartościowe dane. Ponadto wyróżnia nas doświadczenie z różnych dziedzin i obszarów badawczych. Nasze doświadczenie i pasja do nauki oraz rozwoju skłaniają nas do dzielenia się wiedzą z innymi! Wiedza merytoryczna wraz z przykładami z życia zawodowego przekazywane przez doświadczonych pracowników stanowią doskonałe kompendium wiedzy.

Badanie systemu Element

Formuła warsztatów

Sposób przekazywania wiedzy wybierany jest indywidualnie przez klienta. Umożliwiamy realizację warsztatów w formul wpisującej się w określone potrzeby firmy. Warsztaty możliwe są do zrealizowania w formie łączącej wykłady oraz część praktyczną podczas, której zaprezentowany zostanie np. sprzęt służący do realizacji badań neuromarketignowych. Warsztaty mogą jednak obejmować jedną wskazaną część zrealizowaną samodzielnie jak np. wykład zawierający treść merytoryczną dotyczącą badań lub samą część praktyczną polegającą na prezentacji sprzętu w celu zdobycia wiedzy przez zainteresowanych.

Warsztaty na żywo podczas konferencji odbywają się na scenie i/lub na przeznaczonych do tego stoiskach.

Harmonogram warsztatów neuromarketingowych

Czas trwania:
do 6 h
Termin:
Uzgodnimy go z Wami
Miejsce:
Dostosowane do Waszych potrzeb

Szczegółowy program przedstawimy w ofercie.

Warsztaty neuromarketingowe

Narzędzia wykorzystywne podczas warsztatu

Podczas warsztatów możemy korzystać z wszystkich technologii biometrycznych. Najczęściej wykorzystujemy poniższe narzędzia.

Dlaczego warto przeprowadzić z ASM warsztat neuromarketingowy na wydarzeniu?

  • Pracujemy na najnowocześniejszym sprzęcie najwyższej jakości, który posiadamy na własność

  • Przygotowujemy  atrakcyjny program dla uczestników wydarzenia

  • Odpowiednio i czytelnie przekazujemy wiedzę ekspercką: merytoryczną, jak i praktyczną

  • Badamy na żywo reakcje uczestników na przestrzenie/materiały Klienta

  • Dokładnie prezentujemy poszczególne techniki badawcze – ilościowe, jakościowe i neuromarketingowe

  • Wyjaśniamy pojęcia podstawowe i zaawansowane

     

  • Dostosowujemy warsztaty do indywidualnych potrzeb firmy

  • Wartość edukacyjną przekazujemy przez specjalistów wysokiej klasy

Napisz do nas

Napisz do nas
Imię i Nazwisko
Imię i Nazwisko
Imię
Nazwisko