Wprowadzenie do neuromarketingu dla działów marketingu i działów badawczych.

Szkolenie marketingowe. Teoria i praktyka.

Oferujemy szkolenia dla pracowników działów marketingu, naukowców oraz studentów, które przynoszą wymierne korzyści Twojej firmie/organizacji.

Szkolenia marketingowe realizujemy w dowolnej lokalizacji.

 

Zapewniamy uczestnikom zrozumienie zasad neuromarketingu i jego zastosowań praktycznych w działaniach marketingowych. Podczas warsztatu realizujemy badania biometryczne w zakresie kluczowym dla danej firmy/organizacji.

Szkolenie marketingowe
Szkolenie neuromarketingowe na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie

Co wchodzi w skład szkolenia marketingowego z neurobadań?

  • Warsztat – badania na żywo (eyetracking, face reading)– czyli analizowanie za pomocą eyetrackera i face readera Waszych materiałów promocyjnych, gadżetów, opakowań, produktów, by uczestnicy zobaczyli w jaki sposób działa ludzki wzrok, jak płyną fale mózgowe podczas styczności z bodźcem, jakie emocje rysują się na twarzach podczas kontaktu z Waszymi produktami/POS

  • Case studies – przykłady ze zrealizowanych przez naszych badaczy badań biometrycznych

  • Dobre praktyki – tipy, wskazówki dopasowane do Waszej działalności

  • Konkretna wiedza od praktyków
  • Analiza biometryczna Waszych materiałów – przed warsztatem możemy przeprowadzić serię badań

Korzyści dla uczestników szkolenia marketingowego ASM

  • Poznanie najważniejszych mechanizmów działania mózgu, procesu decyzyjnego klientów

     

  • Zdobycie niezbędnej wiedzy, którą będziesz mógł przenieść na praktyczne działania marketingowe

     

  • Zbadanie za pomocą narzędzi biometrycznych materiałów promocyjnych, strony internetowej, produktu itp.

     

  • Zdobycie wiedzy, w jaki sposób planować badania neuromerketingowe by jeszcze lepiej docierać do klientów

Warsztat dla firmy Jägermeister
Szkolenie neuromarketingowe dla firmy Jägermeister

Wszystko to we wspaniałej atmosferze pełnej pozytywnej energii!

Od czego zaczynamy szkolenie marketingowe?

Przed rozpoczęciem szkolenia warsztatowego przeprowadzamy analizę i diagnozę potrzeb uczestników. Dzięki temu szkolenia marketingowe dla pracowników możemy tak dostosować, aby program odpowiadał na konkretne wyzwania i cele biznesowych firmy.

Firma ASM Research Solution Strategy od 1996 r. dostarcza kompleksowych rozwiązań badawczych. Specjalizujemy się w realizacji badań z wykorzystaniem metod jakościowych oraz ilościowych. Korzystamy z potencjału jaki dają nowoczesne technologie realizując i stale udoskonalając badania neuromarketingowe. Dzięki czemu docieramy do nieuświadomionych decyzji konsumenckich, będących podstawą do zrozumienia funkcjonowania klienta w obecnych czasach. Zespół badawczy posiada wiedzę niezbędną do zaprojektowania badania z uwzględnieniem jego charakterystycznych celów oraz z doborem odpowiedniej metodologii, dzięki której otrzymane wyniki, będą stanowić wartościowe dane. Ponadto wyróżnia nas doświadczenie z różnych dziedzin i obszarów badawczych. Nasze doświadczenie i pasja do nauki oraz rozwoju skłaniają nas do dzielenia się wiedzą z innymi! Wiedza merytoryczna wraz z przykładami z życia zawodowego przekazywane przez doświadczonych pracowników stanowią doskonałe kompendium wiedzy.

Badanie systemu Element
Spotkanie w ramach badania systemu Element

Formuła szkolenia marketingowego ASM

Sposób przekazywania wiedzy wybierany jest indywidualnie przez klienta. Umożliwiamy realizację warsztatów w formul wpisującej się w określone potrzeby firmy. Warsztaty możliwe są do zrealizowania w formie łączącej wykłady oraz część praktyczną podczas, której zaprezentowany zostanie np. sprzęt służący do realizacji badań neuromarketignowych. Warsztaty mogą jednak obejmować jedną wskazaną część zrealizowaną samodzielnie jak np. wykład zawierający treść merytoryczną dotyczącą badań lub samą część praktyczną polegającą na prezentacji sprzętu w celu zdobycia wiedzy przez zainteresowanych.

Warsztaty badawcze są organizowane zarówno w formie stacjonarnej, jak i online w formie wykładu, aby zapewnić maksymalną elastyczność i dostępność.

  • Warsztaty stacjonarne odbywają się w dogodnych lokalizacjach, zapewniając uczestnikom możliwość bezpośredniego kontaktu z ekspertami oraz interakcji z innymi uczestnikami.
  • Warsztaty online są idealnym rozwiązaniem dla osób, które preferują dowolne miejsca jak i czas.

Harmonogram szkolenia neuromarketingowego

Czas trwania:
do 6 h
Termin:
Uzgodnimy go z Wami
Miejsce:
Dostosowane do Waszych potrzeb

Szczegółowy program przedstawimy w ofercie.

Badania eyetrackingowe opakowań
Prezentacja szkoleniowa - badania eyetrackingowe opakowań, foto: Taropak

Narzędzia wykorzystywane podczas szkolenia marketingowego z neurobadań

Podczas warsztatów możemy korzystać z wszystkich technologii biometrycznych. Najczęściej wykorzystujemy poniższe narzędzia.

Dlaczego warto przeszkolić pracowników w ASM?

  • Pracujemy na najnowocześniejszym sprzęcie najwyższej jakości, który posiadamy na własność

  • Odpowiednio i czytelnie przekazujemy wiedzę ekspercką: merytoryczną, jak i praktyczną

  • Podajemy konkretne przykłady z życia zawodowego

  • Dokładnie prezentujemy poszczególne techniki badawcze – ilościowe, jakościowe i neuromarketingowe

  • Wyjaśniamy pojęcia podstawowe i zaawansowane

     

  • Dostosowujemy warsztaty do indywidualnych potrzeb firmy

  • Udostępniamy nowoczesne technologie

  • Zapewniamy unikalną wartość szkolenia

  • Wartość edukacyjną przekazujemy przez specjalistów wysokiej klasy

badanie eyetrackingowe półek sklepowych
Badanie eyetrackingowe na potrzeby szkoleniowe

Napisz do nas

Napisz do nas
Imię i Nazwisko
Imię i Nazwisko
Imię
Nazwisko