Wprowadzenie do neuromarketingu dla działów marketingu i działów badawczych.
Oferujemy szkolenia dla pracowników działów marketingu, naukowców oraz studentów, które przynoszą wymierne korzyści Twojej firmie/organizacji.
Szkolenia marketingowe realizujemy w dowolnej lokalizacji.
Co wchodzi w skład szkolenia marketingowego z neurobadań?
Korzyści dla uczestników szkolenia marketingowego ASM
Wszystko to we wspaniałej atmosferze pełnej pozytywnej energii!
Od czego zaczynamy szkolenie marketingowe?
Przed rozpoczęciem szkolenia warsztatowego przeprowadzamy analizę i diagnozę potrzeb uczestników. Dzięki temu szkolenia marketingowe dla pracowników możemy tak dostosować, aby program odpowiadał na konkretne wyzwania i cele biznesowych firmy.
Firma ASM Research Solution Strategy od 1996 r. dostarcza kompleksowych rozwiązań badawczych. Specjalizujemy się w realizacji badań z wykorzystaniem metod jakościowych oraz ilościowych. Korzystamy z potencjału jaki dają nowoczesne technologie realizując i stale udoskonalając badania neuromarketingowe. Dzięki czemu docieramy do nieuświadomionych decyzji konsumenckich, będących podstawą do zrozumienia funkcjonowania klienta w obecnych czasach. Zespół badawczy posiada wiedzę niezbędną do zaprojektowania badania z uwzględnieniem jego charakterystycznych celów oraz z doborem odpowiedniej metodologii, dzięki której otrzymane wyniki, będą stanowić wartościowe dane. Ponadto wyróżnia nas doświadczenie z różnych dziedzin i obszarów badawczych. Nasze doświadczenie i pasja do nauki oraz rozwoju skłaniają nas do dzielenia się wiedzą z innymi! Wiedza merytoryczna wraz z przykładami z życia zawodowego przekazywane przez doświadczonych pracowników stanowią doskonałe kompendium wiedzy.
Formuła szkolenia marketingowego ASM
Sposób przekazywania wiedzy wybierany jest indywidualnie przez klienta. Umożliwiamy realizację warsztatów w formul wpisującej się w określone potrzeby firmy. Warsztaty możliwe są do zrealizowania w formie łączącej wykłady oraz część praktyczną podczas, której zaprezentowany zostanie np. sprzęt służący do realizacji badań neuromarketignowych. Warsztaty mogą jednak obejmować jedną wskazaną część zrealizowaną samodzielnie jak np. wykład zawierający treść merytoryczną dotyczącą badań lub samą część praktyczną polegającą na prezentacji sprzętu w celu zdobycia wiedzy przez zainteresowanych.
Warsztaty badawcze są organizowane zarówno w formie stacjonarnej, jak i online w formie wykładu, aby zapewnić maksymalną elastyczność i dostępność.
- Warsztaty stacjonarne odbywają się w dogodnych lokalizacjach, zapewniając uczestnikom możliwość bezpośredniego kontaktu z ekspertami oraz interakcji z innymi uczestnikami.
- Warsztaty online są idealnym rozwiązaniem dla osób, które preferują dowolne miejsca jak i czas.
Harmonogram szkolenia neuromarketingowego
Czas trwania:
do 6 h
Termin:
Uzgodnimy go z Wami
Miejsce:
Dostosowane do Waszych potrzeb
Szczegółowy program przedstawimy w ofercie.
Narzędzia wykorzystywane podczas szkolenia marketingowego z neurobadań
Podczas warsztatów możemy korzystać z wszystkich technologii biometrycznych. Najczęściej wykorzystujemy poniższe narzędzia.