BADANIA UŻYTECZNOŚCI NARZĘDZI INTERNETOWYCH ORAZ GIER KOMPUTEROWYCH

BADANE PARAMETRY

  • preferencje odnośnie wyboru konkretnych elementów zawartości interfejsu (kierunek i szybkość reakcji użytkownika),
  • zainteresowanie użytkownika poszczególnymi elementami,
  • ergonomia i przejrzystość rozkładu treści na ekranie komputera/urządzenia mobilnego,
  • poruszanie się po stronie internetowej – śledzenie ruchów zarówno gałek ocznych i „myszki”,
  • szybkość reakcji na konkretne zdarzenia (np. w grach) czy wyboru konkretnych elementów interfejsu (portal, aplikacja),
  • badanie emocji w reakcji na obraz, muzykę, ruch etc.
  • identyfikacja potencjalnych problemów użyteczności.

PROBLEMATYKA BADAWCZA

Równoczesne wykorzystanie trzech narzędzi w połączeniu ze standardową techniką pozwoli na precyzyjne określenie charakteru reakcji użytkowników danych gier, portali czy aplikacji internetowych bazujących na wykorzystaniu technik multimedialnych: tekstu, obrazu, dźwięku, ruchu/położenia obiektów, zaangażowania emocjonalnego (w tym stresu, zaskoczenia), gdzie ważna jest szybkość i kierunek reakcji (pod względem osiągnięcia wyników w grze czy dotarcia do konkretnych funkcjonalności portalu/aplikacji).

DLA KOGO? BADANE REAKCJE NARZĘDZIA
  • Dla posiadaczy stron www/portali internetowych/sklepów e-commerce
  • Dla twórców gier
  • Dla reklamodawców
  • Wzrokowe
  • Słuchowe
  • Emocjonalne
  • ET
  • FT
  • EEG
  • GSR