BADANIA WPŁYWU MUZYKI I DŹWIĘKÓW NA OKREŚLONE ZACHOWANIA OSÓB

BADANE PARAMETRY

  • kierunek reakcji emocjonalnych w odpowiedzi na daną muzykę oraz słowa (sprawdzenie zależności między muzyką a nastrojem, jaki wywołuje),
  • badanie zmian funkcji ustroju człowieka – wpływ tonacji, tempa, rytmu na parametry emocjonalno-fizjologiczne (w tym reakcje skórno-galwaniczne),
  • skłonność do tendencji w ocenach czy podejmowania decyzji zakupowych pod wpływem słuchania danej muzyki.

PROBLEMATYKA BADAWCZA

W połączeniu z deklaracjami respondentów odnośnie możliwego zakupu danego produktu (płyty z konkretną muzyką, produkty odtwarzające muzykę), czy rodzaju emocji jakie wywołał kontakt z daną muzyką, można określić możliwą siłę rynkowego zastosowania danego utworu rozpatrywanego jako:

  • płyty sprzedawanej jako odrębny produkt w sklepach muzycznych,
  • muzyki wykorzystywanej w hipermarketach czy galeriach handlowych,
  • muzyki odtwarzanej pacjentom w przychodniach lekarskich,
  • muzyki odtwarzanej przez inne produkty np. produkty dla dzieci etc.
DLA KOGO? BADANE REAKCJE NARZĘDZIA
  • Dla posiadaczy /zarządców powierzchni handlowych
  • Dla usługodawców
  • Dla reklamodawców
  • Dla autorów muzyki i filmów
  • Dla vlogerów, youtuberów
  • Wzrokowe
  • Słuchowe
  • Emocjonalne
  • ET
  • FT
  • EMG
  • EEG
  • GSR