KONSUMENCKIE TESTY ŻYWNOŚCI/TESTY KULINARNE

BADANE PARAMETRY

  • ocena wyglądu, smaku i rozmiaru danego produktu,
  • preferencje odnośnie poszczególnych składników danego produktu/potrawy,
  • związek pomiędzy konsumowanymi potrawami bądź ich składnikami a kierunkiem reakcji emocjonalnych respondentów,
  • satysfakcja z konsumpcji danego produktu bądź poszczególnych jego składników (w przypadku produktów złożonych).

PROBLEMATYKA BADAWCZA

Przeprowadzenie badania pozwala na określenie szansy danego produktu żywnościowego na trafienie w upodobania szerokiego (w każdym razie pożądanego) grona konsumentów, a co za tym idzie odniesienie sukcesu rynkowego. Badanie uzupełnione jest deklaracjami respondentów.

DLA KOGO? BADANE REAKCJE NARZĘDZIA
  • Dla producentów żywności
  • Dla restauratorów
  • Dla dostawców cateringu
  • Wzrokowe
  • Słuchowe
  • Emocjonalne
  • ET
  • FT
  • EMG
  • EEG
  • GSR